اولین نشست کارگروه تخصصی " بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، چالش ها، راهکارها و تجارب جهانی " برگزار شد
اولین نشست کارگروه تخصصی " بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، چالش ها، راهکارها و تجارب جهانی " برگزار شد

نخستین نشست کارگروه تخصصی  "بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، چالش ها، راهکارها و تجارب جهانی" با حضور رئیس، دبیر و اعضا به صورت حضوری و مجازی به میزبانی دیوان محاسبات کشور برگزار شد.

 

نخستین جلسه کارگروه تخصصی بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، چالش ها، راهکارها و تجارب جهانی روز دوشنبه 7 آذر ماه در محل دیوان محاسبات کشور به صورت حضوری و مجازی برگزار گردید. اعضای کارگروه از استان های کشور از طریق فضای مجازی و چند تن از کارشناسان دیوان محاسبات کشور و پژوهشکده امور اقتصادی به صورت حضوری در این جلسه شرکت داشتند.

در ابتدای جلسه، دبیر کارگروه به معرفی همایش پرداخت؛ در ادامه رئیس کارگروه، به اهداف، مسایل اولویت دار کارگروه و زیر محورهای پیشنهادی مرتبط با کارگروه را تشریح کرد.

در نهایت پس از بحث و تبادل نظر در ارتباط با زیر محورهای پیشنهادی، مقرر گردید موضوعاتی از قبیل مدل بلوغ بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، بهای تمام شده واقعی، اخرین تجارب جهانی پیرامون موضوع و دلیل عدم اجرای قوانین و مقررات در جلسه آتی (دوشنبه  21 اذرماه)، مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبات شورای سیاستگذاری همایش، هرکار گروه می بایست حداقل شش جلسه رسمی برگزار کند و بر اساس نقشه راه مشخص با دستور کار و خروجی مشخص، نتایج حاصل از جلسات خود را به عنوان دستاورد های علمی و معنوی همایش جهت استفاده سایر ذینفعان ارائه نمایند.


دوشنبه 07 آذر 1401 (1 year قبل)